0676121195 Графік роботи: Понеділок, середа, п'ятниця з 10 до 17.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у товарі проводиться під час продажу товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.

Підтвердженням гарантійного обслуговування є гарантійний талон, у якому зазначено гарантійний термін кожного виробу. Також у гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару та дата продажу.

Обмін товару належної якості:

Покупці нашого магазину мають право обмінюватися товаром належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту продажу. Обмін товару провадиться, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі характеристики, пломби, ярлики, а також товарно-касовий чек, виданий покупцеві разом із проданим товаром.

При цьому повинні бути збережені:

повний комплект товару;

цілісність та всі компоненти упаковки;

ярлики;

заводське маркування

Правила гарантійного обслуговування:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт чи заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту протягом гарантійного срока.

2.Термін гарантії для кожної позиції товару вказаний у гарантійному талоні.

3. Гарантійне обслуговування товару, гарантія на який підтримується виробником, проводиться у спеціалізованих сервісних центрах (АСЦ – Авторизованих Сервісних Центрах). Рекламація товару провадиться відповідно до закону про захист прав споживачів.

4.У разі придбання товару у вигляді комплектуючих ми гарантуємо працездатність кожної з комплектуючих окремо, але не несемо відповідальності за якість їхньої спільної роботи.

5. Ми не надаємо гарантії на сумісність товару, що купується і товару наявного у Покупця, або придбаного ним у третіх осіб.

6.У разі, якщо Виробником на комплектуючі та складові частини товару встановлено інші (менші) гарантійні терміни (або гарантія відсутня) застосовуються умови гарантії, встановлені Виробником.

2. УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Товар приймається на гарантійне обслуговування в тій же комплектності, в якій він був придбаний.

2. Разом з товаром передається заповнений гарантійний талон та дані клієнта.

3. Товар на гарантійне обслуговування приймається на підставі заповненого супровідного листа.

3.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) заявленої несправності товару та, при підтвердженні несправності, проведенні гарантійного ремонту (обслуговування).

2.Товар, який був зданий Покупцем до гарантійного відділу, знаходиться на безкоштовному зберіганні.

3. Гарантійний ремонт провадиться в строк не більше 45 днів.

4.Видача товару з гарантійного ремонту проводиться у тій комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт.

5.У разі виявлення в товарі прихованих дефектів, що мали місце з вини Покупця (Користувача), цей товар підлягає поверненню без гарантійного обслуговування.

4.ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ У ПРОВЕДЕННІ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійне обслуговування не підлягає:

1.Товар з пошкодженнями, викликаними неналежними умовами транспортування та зберігання, неправильним підключенням, експлуатацією в нештатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, що має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих тощо), а також має механічні та термічні пошкодження.

2.Товар, на якому пошкоджено, переклеєно або видалено заводські серійні номери.

3.Товар зі слідами впливу та (або) потрапляння всередину сторонніх предметів, речовин (у тому числі пилу), рідин, комах, а також тих, що мають сторонні написи.

4.Товар зі слідами несанкціонованого втручання та (або) ремонту (сліди розтину, кустарне паяння, сліди заміни елементів тощо).

5.Товар, що має засоби самодіагностики, що свідчать про неналежні умови експлуатації (датчик удару жорстких дисків тощо)

6.Товар, який отримав дефекти, що виникли в результаті використання неякісних або виробили свій ресурс приладдя, що є у Покупця, або придбаних ним у третіх осіб.

7.Інтерфейсні та сполучні кабелі, витратні матеріали (картриджі, дискети, батарейки тощо).

ФОП Мороз/Сидиком

Ласкаво просимо до комп'ютерного інтернет-магазину! Компанія спеціалізується на оптовому та роздрібному продажі комп'ютерної техніки та комплектуючих, ноутбуків, оргтехніки, цифрової фото-аудіо- та відеотехніки, супутникового обладнання та аксесуарів.



Подробнее о магазине

Что нового?


Все новости